Moped, Motorcycle, Two-Wheeler, Oldtimer, Vehicle

De eerste autofabrikanten kwamen met de hulp van ingenieurs met het model van de auto. De eerste modellen waren dan ook zo licht als maar kon, gemaakt van hout en metaal. Toen de managers van Assistentie van Productie de mobiliteit op het veld wilden verbeteren, dachten ze; hoe maak je een auto die kan worden gesleept en aangemoedigd om er een te kopen goedkoper is dan een dure? De eerste stap werd gedaan door Brommobiel nieuw.

Kort daarna werd de kunst van het lassen van nieuwe onderdelen aan bestaande bodymans uitgevonden. Voor die tijd werd de auto gebouwd zonder laswerk. Het principe van lassen is om sterke metalen te verbinden zonder schade aan de auto. De laswerkplaatsen waren plaatsen waar complexe en geavanceerde systemen werden bedacht om het voertuig te vervaardigen.

De eerste zorg was hoe componenten te vervaardigen die sterk genoeg waren om het gewicht van de auto te dragen. Dit werd gedaan door het samenvoegen van twee metalen, meestal zacht staal, gewalste randen die aan elkaar waren gelast om een ​​onderdeel te vormen. Hoewel de combinatie van plaatstaal en opgerolde randen zorgde voor sterkte en zuinigheid, was er nog steeds een probleem van intrinsieke huidzwaartekracht. Tijdens het vliegen buigt de huid het lichaam naar de lucht en trekt aan de randen, waardoor een effect ontstaat dat lijkt op dat van oude vliegtuigvleugels. Het probleem werd opgelost door de draaddiktedraad te verkleinen, waardoor de huid fladderde en het probleem op te lossen door draaddiktedraden te lassen. Een andere innovatie van de hulp van monteurs was het opleggen van structurele verstevigingen, aangebracht in het chassis van de auto, om het gewicht van de auto te dragen.

Kort daarna werd isolatie aan de carrosserieën toegevoegd om smelten te voorkomen en om de temperatuur in de auto koeler te houden. Auto's die op koolstofdioxide rijden, werden geïntroduceerd door General Motors. Dit was een probleem voor Hoover Dam, omdat de planningsafdeling had voorspeld dat de reservoirniveaus onder het veilige niveau zouden dalen. De bouwers ontwierpen dammen, sluizen en bruggen over het stuwmeer, wat de operators van de Hoover Dam hinderde. Het probleem was er een van schaal; Hoover Dam was erg groot. De toevoeging van radio's en andere communicatieapparatuur in de auto's was een probleem voor Hoover Signal Corp., die eigenaar was van de hoofdweg, evenals aangrenzende bruggen, legerbases, luchthavens, burgerbevolkingscentra en dergelijke.

De auto is ook een van de grootste advertenties voor het nieuwste productidee tijdens de gouden jaren van elke branche. Het is bewegende reclame, groter dan alle andere. Denk bumpersticker. Ondanks de noodzaak om het beeld te vervagen wanneer een auto met een ernstig ongeluk op straat rijdt, maakt de komst van de camera-id-technologie de vSport-advertenties een bijzaak van de serieuze zaak van het bouwen van BMW-fabrieken en het maken van minibusjes, wat een hoge vlucht neemt in risico's en winsten. Vooral in Amerika is het een gouden eeuw van auto en cartrace.