Autobedrijf Moergestel

Moergestel is een kleine stad in Zuid-Afrika. De twee belangrijkste leveranciers van voertuigen in dit stadje, BothandRenault, zijn wereldberoemd om hun nieuwere voertuigen met originele motoren. Zij hebben lokale mensen in dienst in de assemblagefabriek en de service-afdeling(APK). De mensen in de assemblagefabriek worden ook gevraagd om te helpen bij het onderhoud en de reparatie van de voertuigen die al eigendom zijn van andere mensen.

Het enige dat de inwoners van deze stad zorgen baart, is de voortdurende stijging van de benzineprijzen. Het serviceniveau bij de plaatselijke garage is in deze stad niet anders dan in andere steden in Zuid-Afrika, alleen maar slechter. Wat het anders maakt is dat er geen andere optie beschikbaar is

Wanneer u uw auto naar de plaatselijke garage in Moergestel brengt en hij is er niet, dan kan dat maar twee mogelijkheden zijn: de eerste is dat de garage niet bestaat, en de tweede is dat het voertuig dat u bezit niet bestaat. Als u een stationwagen of een volkswagen bezit, zult u uw voertuig hoogstwaarschijnlijk kunnen krijgen waar het moet zijn, maar hoe zit het met uw auto die normaal juist is afgesteld? Als u eigenaar bent van een auto met een after market getunede ophanging of versnellingsbak zult u waarschijnlijk in staat zijn om dat te krijgen naar waar het moet gaan, maar hoe zit het met uw Beamers, Corsades, onderwegMahindra etc. Er is maar één onderhoudsgarage in Moergestel die gekwalificeerd is om uw auto’s te tunen voor 1/2 van de prijs van de monteurs in de wereld, dus zorg ervoor dat uw auto op de juiste plek terecht komt. Het enige vervelende is dat het wel zes weken kan duren voordat ze er zijn.

Wanneer het tijd is voor remwerk is het aan uw monteur in Moergestel. Hij zal alle remproblemen oplossen die u veel geld kosten in het onderhoud van uw auto. Meestal is alles niet Costa Gas Safe. Geen zorgen toch, want hij heeft zijn eigen winkel op het oog. Als je gaat naar de monteur in Mooers geest, zorg ervoor dat hij zorgt voor uw auto voordat je verliest it.After dat het is de arbeid tarief van de monteur in Mooers dat moet je zorgen te maken. De arbeidstarieven hier zijn niet hetzelfde als in de VS, en ze zijn niet hetzelfde als in Engeland. Neem contact op met uw plaatselijke garage voordat u een afspraak maakt voor werk. Sommige plaatsen bieden niet eens de helft van het arbeidstarief hier als in de V.S.

moeten eigenaars ook hun auto’s wassen. Zowel de auto’s als de motoren hebben industriële afvalolieladders. De fietsen hebben geen voeringen, en de auto’s hebben volle voeringen. De werven gieten ook de versnellingen. De noodgeneratoren moeten ook worden schoongemaakt en ververst als dat nodig is.Als de auto’s net een maand of twee oud zijn, moet de olie worden ververst. Ongeveer elke 3.000 mijl. De goedkoopste olie die wordt geaccepteerd is “mountain grade”. Mountain grade is ongeveer -30c/ Bedrijven die olie verversen drukken gidsen om u dit uit te leggen. De gemiddelde prijs hier is ongeveer het verversen van uw bestaande olie. De meeste plaatsen zullen proberen om uw fiets of auto twee keer per jaar te krijgen. Dat is ongeveer twee keer per jaar voor een normale reiziger. Dat kan duur worden, afhankelijk van hoe ver je reist. Hoeveel is het?

Voor iemand die woont in San Francisco die rijdt misschien een 50 mijl heen en weer pendelen naar het werk elke dag, dat kan optellen tot meer dan 150,000 mijl dus in een paar jaar dat is een hoop geld.Doing de wiskunde, dat kan kosten meer dan $ 3,000 per jaar voor een full-time werknemer. Of dat is bijna 6 jaar loon voor uw gemiddelde staat minimumloon. Dat is een lange tijd.

Dan komen er nog vakanties, lange ritten en de algemene zorg voor uw auto bij. Dat komt er allemaal bij. En er zal altijd zo nu en dan een paniekaanval zijn of een verschrikkelijke dag waarop je om 3 uur ’s morgens moet opstaan om thuis te geraken, en je kunt niet altijd een half uur of langer rijden zonder het gevoel te hebben dat je op het punt staat te sterven.

In sommige opzichten is gehandicapt worden makkelijker dan gehandicapt blijven. Je kunt je verplaatsen, ongeacht je capaciteiten.

Er is geen richtlijn die bewijst dat het ongezond is voor iemand om niet te kunnen rijden. Ze kunnen geen invloed hebben op andere mensen met wie je rijdt, ze kunnen je geen pijn doen, ze kunnen niet van je stelen, en ze mogen zeker niet te hard rijden — dat is logisch toch?

Mensen met zichtproblemen kunnen toch achter het stuur kruipen. Er zijn manieren om dat te omzeilen.

Mijn persoonlijke ervaring met het leven met mijn brilSinds ik begon metPDT effectief uit te leggen, gebruik ik altijd beide handen in de armsteun, omdat het een ongemak was en ik het toch niet veel deed. Al doende ontdekte ik meer in de auto, zoals het bellen van de niet-manuele reparatie-opdrachten en ze naar het veld te krijgen. Ik begon de vertragingslift op mijn elektrische rolstoel te bellen, en vroeg om een ambulance en een inspectie.

Lees meer:
Autobedrijf Moergestel